Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Diğer yorumdan ayrı olarak atmak istedim. Özel ending şarkısı bir harika cidden youtube linki atabiliyor muyuz buraya şarkı şöyle tam hali dinlemek isteyenler için~ Karaoke yapıyorlar ya bu bölümde onun adına mükemmel bir ending olmuş yani.
https://youtu.be/w0f3phG9oGg
Bu kadar birbirini seven birileri olması normal arkadaşlar ne yazık ki ve cıvık değil aksine doğru düzeyde olan ilişkiler böyle istikrarlı ama gerektiği zaman tempoyu yükseltilen ilişkiler oluyor. Daha da üzücü bir şey söyleyeceğim bu ilişki türlerindeki en dürüst biçim yani dünyada belki bunun gibi ilişki yaşayan insan %0.1'i bile geçmiyordur. Tabi bu ilişkide kendinden şüphe etme durumu çok mesela dezavantajı bu sadece ama bu açığı karşılıklı güven vererek kapatıyorlar sürekli. Kişiler kendi arasında kendilerine inanarak karşıdakini sevdiğini söyleyebiliyor ve bu o kadar önemli harika mükemmel bir şey ki, anlatamam bunun ne kadar önemli bir şey olduğu. Üstüne sevdiklerini en derin şekilde hissettirmeleri de bu olaya dahil...
Bir kaç biçimi var benim bildiğim doğru olanlar ve doğru olduğunu düşündüklerim sadece tabi. Mesela Chitose ve Itsuki'nin ki çevrede yine az bile olsa görebileceğimiz türden %1 filan bile olsa toplumda görünen yerleri vardır. Bu bile çok iyi bir ilişki bana göre yani.
Lakin bir etrafınıza ciddi anlamda bakın kimse dürüst, samimi ve içten bir ilişki yaşamıyor. Itsuki'nin babası da bu gerçekliği yüzümüze vuran bir tipten bir insan gibi. Bu abisinin beraber kaçtığı kız, yani kızın kendisi bu çocuğa ona demeliydi ki "babanla yüzleş" veya "babanla bu konuyu konuşmalısın" büyük ihtimal böyle bir olgunluk beklemiştir onlardan. Yani kötü bir niyet yoktu babasında ve baskı kuran bir tip olsada aşırıya kaçan biri değil.
Yani biri karşıdakinin duygusal temposuna ayak uyduramıyorsa zaten özellikle ilişki içinde filan, o ilişki daha başlamadan bitmiştir... Ya onu bireysel olarak geriye atar güveni düşer, ya da toplumsal olarak geriye atar bu da iş kısmı oluyor. Birde baskınlık eşitlik olayı da çok önemli. Ya kişi partnerinin açıklarını kullanılırken samimiyet olacak ki, eğer olmazsa tam aksi oluyor ve bu da öfke ile sinir gibi şeylere evriliyor sadece. Bunu yapan tek taraf değilse tabi iki tarafsa kavga ederek bile anlaşılabiliyorlar ama tek taraflıysa daha kötü halde bir taraf sakin bir taraf tartışmaya hep açık. Karşıdaki kendini aşağılanmış hissedince de ilerlemiyor. Çok kötü bir his ama yapacak bir şey yok. Zayıfsanızda ayrılalım diyemiyorsunuz filan.
Yani bu gördüğünüz ilişki var ya~ Mükemmel bir ilişki türü denebilir kısacası ama size göre olmayabilir. Yani yanlış anlamayın beni lütfen bu en medeni ilişki böyle oluyor. Biz onların özel anlarını görüyoruzda, acayip bir şey yapmıyorlar değil mi? Sevgili olanların yapabileceği şeyleri, en tatlı en şeker şekilde yapıyorlar şu anda. Karşılıklı samimiyet, karşılıklı zaafiyet, karşılıklı istek ve hayaller. Sahiplenme dürtüleri filan bile öyle. SAYGI duyuyorlar birbirlerine en önemlisi gibi gözükmeyen ama en önemli şey SAYGI burada. Mutual, sevgi ve saygı dolu bir ilişki bu. Ya birde tatlı değiller mi veya bakarken onlar adına mutlu olmuyor musunuz? İmrenebilirsiniz ama mutlu oluyor musun önemli olan bu. Onlar adına mutlu olmuyorsanız bence izlemeyi bırakın bu tür serileri. Çünkü geri kalan animelerden filanda soğuyabilirsiniz. Sadece tavsiye tabi ve kötü anlamda demiyorum.
Bu kadar birbirini seven Manitlar tanımıyorum ve yaşamadımda + fazla sevgi çok cıvık değil mi
2 sezon aşırı cıvık oldu aynı Medcezir gibi
2. Sezon genel olarak çok sıkıcı
Sanırım ilkez böyle bişey dicem bir anime sayfası ve romcom için 20:00dk sonra ki kısımdaki muhabbete amane diyorya beni gerçekten seviyor acaba bu ona üstünlük kurmasını yada bencilce bir yaklaşım olurmu gerçek hayatta hiç sevgilim olmadigi için soyluyom mesela sizi biri çok sevse bu şekilde sıkılır mısınız yada icinizden bu da benden başkası yapamazya felan oluyormu? Merak ediyom
nasıl ve ne gibi şartlar altında sevdiğin ile alakalıdır bence, amane orda mahiru nun onu ne kadar sevdiğini tekrardan gördüğü için "gerçekten beni seviyormuş" Diye vurguluyor. Biliyorsun ki amane 1 yıl kadar önce sınıfın en eziği olarak biliniyordu ve hala da şuan ki duruma bile %100 inanmadığını düşünüyorum.
Yorum ve anlayışınız için teşekkürler iyi geceler efm
amenin odasının gece yarısı görüntüleri
İlk
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.